کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317545 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درز تصاویر جدید احتمالی از نکسوس 10 مدل 2013 ساخت ال‌جی

پس از انتشار تصاویری منتسب به نکسوس ۱۰ ساخت ایسوس حالا تصاویر جدید ادعا می‌کنند نکسوس ۱۰ جدید را نیز مانند نکسوس ۵ ال‌جی خواهد ساخت.

LG-Nexus-10

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ یک کاربر Reddit که ادعا می‌کند از کارمندان اپراتور Telefonica است تصویر ماتی را با لوگوی بزرگ ال‌جی منتشر کرده است که تبلت بزرگی را با شماره مدل LG-V510 نمایش می‌دهد. این تصویر با وجود تاری شباهت زیادی به نکسوس ۱۰ کنونی دارد با این تفاوت که به نظر می‌رسد به جای اسپیکرهای استریو در دو طرف با یک اسپیکر بزرگ در بالای دستگاه مواجهیم.

Nexus-10-2013-leak

در تصویر دوم قیمت ۲۹۹ یورویی برای نسخه Cellular با قابلیت استفاده از سیم کارت درج شده است. اگر به خاطر داشته باشید نکسوس ۱۰ فقط در نسخه وای‌فای تنها عرضه شد. این منبع همچنین ادعا کرده است که نکسوس ۱۰ جدید اولین تبلت نکسوسی خواهد بود که در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و قرار است معرفی این تبلت اول آذرماه انجام شده و از همان روز نیز نسخه‌های وای‌فای و Cellular این تبلت در هر دو رنگ برای فروش عرضه شوند.

البته به علت شایعات زیاد در این زمینه نمی‌توان زیاد به ادعاهای این چنینی اعتماد کرد و بهترین راه انتظار برای خبرهای بیشتر از منابع معتبرتر است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17905 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/08/28 تعداد مشاهده: 1951
کلید واژه ها: ,
سافت گذر